ingopingo

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av INGO - 30 maj 2012 18:15

     

Han har börjat gilla gosedjur

Vill krama och mysa


Idag var jag på ögonlaserkliniken för att bli lite vettigare...men jag vet inte...usch känns så läskigt

Men jag vill men ändå inte....måste smälta det här.

35.900 kr skulle det gå på. Det är ju sjukt med pengar.


I morgon ska jag till sjukgymnasten igen...orkar inte gå där längre. För många besök för ingen nytta känns det som.

Jag vill bara kunna träna igen, vad mer kan man begära. Snacka om att en graviditet och förlossning förstörde mig helt. Tur att Léon är så underbar...men ändå så kan ingen säga att det är värt det för att bli invalid själv. Det kan man ju inte tycka. JAG VILL BLI HEL NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om jag böjer mig åt sidan när jag sitter ner, strålar det i höften. När jag tar ett för hastigt steg hugger det i ljumskarna. När jag sitter på golvet låser sig mina höfter. När jag går i uppförsbacke måste jag stanna för att mina ben kan inte ta ett steg till. Det är heeeelt låst. Om jag går snabbt låser sig höften.....

BAJS!


Au revoir

Av INGO - 30 maj 2012 07:34

Det är bok och boll som gäller just nu!

     

Han vaknade i morse, hoppade ner från sängen och SPRANG till bollen. Började sparka bollen istället för kasta som han alltid har gjort. Så det var ett framsteg! Sen springer han till boken och vill att vi läser tre gånger i rad.

Han har blivit så stoooor helt sjukt. Han förstår vad jag säger och går och hämtar saker man frågar efter.



Idag ska jag till en laserklinik (inte för att ta bort hårväxt som typ ALLA tänkte på nu eftersom jag är arab :) ) utan för att kolla om mina ögon går att operera. Jag har - 1.75 på höger och -2.00 på vänster. Så vi får se vad dom säger. Annars fortsätter jag med linser. Det kostar ändå 30-36 000 kr så det ska ju verkligen vara värt pengarna.

Det får liksom inte gå över efter 5 år. Det finns inga garantier säkert men utvecklingen har ju gått framåt.....så vi får se. Skriver om det i kväll.


Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards