ingopingo

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Sömnen blir nog lite bättre

Av INGO - 7 augusti 2012 21:39

För er som har följt L från början vet ju att hans sömn kanske inte är den bästa i hela världen.

Jag har ju börjat ge han mer välling och lite mer mat eftersom jag aldrig sätt han mätt. Jag tycker nog att det har gjort liiiiiite susen. Vi får se, vågar inte ropa HEJ än!

Nu har han precis somnat i sin säng. vi får se hur natten blir. Hans mage har varit lite bombidooo idag...


Annars gick vi på en fin kvällspromenix, köpte lite thaimat. L åt som en dåre. Allt som kom i hans väg. han struntade till och med i att jag sa VILL DU HA JORDGUBBAR NU?

han hörde inte ens det. MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT! THAI MAAAAAAAAAAAAAAT!


I morgon är A ledig och det ska bli så skönt och mysigt att vara tillsammans hela familjen. vi ska sätta upp en spegel, klocka och en tavla i hans rum. Sen ska jag köpa lite mer shorts till honom. Lindex har ett par som är jätte sköna och tunna.


I övrigt? OS för hela slanten. Just nu friidrott. Jag älskar verkligen sport! Vad skulle man vara intresserad av annars?

Vadå typ....mode? =) inte jag, jag är bonden i familjen =)


Just jah sen måste jag tacka A arbetskollega och vän Robert för att du ställer upp för A. Tack!!!!!! Det är väldigt snällt, jag sover bättre, TACK!! Hej Anna!!!!!!!!!!! hur trivs du på nya jobbet?????


Nu ska jag låtsas gå och lägga mig för att säga ett bra avslut!

God natt nu ska jag sova

   

Au revoir

 
 
Ingen bild

Anna

7 augusti 2012 22:44

Hej
Börjar nya jobbet i morgon, ska bli spännande :-)

Är självklart för Robert att ställa upp för A! Han mådde också dåligt när han fick höra vad som hänt och har tänkt mycket på det och er (har vi båda). Så är det något han kan göra för att underlätta lite så ställer han gärna upp.

Ta hand om er, kram! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards