ingopingo

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av INGO - 1 januari 2011 08:50

Om det var mycket smällare i stan...?

Ehhh ja, Ingo darrade hela natten vägrade gå utanför dörren på 10 timmar men nu i morse har vi äntligen varit ute en sväng. Däremot har hans brorsa Floyd  legat och snarkat hela natten på rygg och inte brytt sig om en enda smällare.

Men så fort vi går ut trippar han på tårna och är jätte rädd om det kommer en 70 år gammal hund...Förstår inte =)

   


Det nya året har börjat

Vad har hänt?

Jag har ätit två mackor och yougurt

Jag sov när klockan slog tolv, gick och la mig tio faktiskt, orkade inte vara uppe längre. Men vi hann äta lite nyårsmiddag, lyx hamburgare =)  

Har haft huvudvärk i två dagar nu.

Syrran ligger och sover och A jobbar, åkte halv två natt tror jag...

Idag ska jag kolla på Ivanhoe för att få känna lite nostalgi

Undrar hur mamma och janne har det i Finland på musikalen, har inte hört någonting från dom. Men dom sa att dom kommer i kväll och hämta Floyd.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards