ingopingo

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av INGO - 13 januari 2011 20:34

Jag är fortfarande lite chockad

...vad ska jag göra med mina leopardkläder som jag köpt till min bäbis? Nej då  

Att det blev en kille var bara positivt

Min syrra fick en son...kusinerna vill ju kunna hänga =)


Allt såg jätte bra ut

Han låg och sprattla och gapade

Och efternamnet bråkar vi fortfarande om  

Hur kommer det bli med en kille

Vi är bara tjejer i familjen

A får lära mig  

I morgon ska jag på ett möte och sen vidare till jobbet

Sen blir det helg för hela slanten

Skööööööööööööönt

Sov gott nu

Au revoir

Av INGO - 13 januari 2011 13:03

DET ÄR EN LITEN KILLE

 

Herregud.... vi ska få en son

Av INGO - 13 januari 2011 06:17

Vaknade alldeles för tidigt

05:00

Vad ska jag hitta på nu?

Jag ville inte väcka A och Ingo

det gick inte så bra

Började med att sparka till Ingo i sängen

Gick ut i köket råkade drämma till dörren

Skulle smyga mig in i gästrummet, drar ner plattången i golvet

Sätter på TV:n utan ljud.... trodde jag

På högsta volym sattes V75 på och det var trav för hela slanten...

Lägger mig i soffan med hopp om att A sover djupt

Jag ligger i mörker med datorn som lyser upp rummet


Idag är det Ultraljudsdags

Är nervös

Hoppas allt ser bra ut

Hoppas barnet mår bra

Ska till jobbet direkt efter så man vill ju stå där med ett leende helst

Ni får ha en bra dag i dag

Skriver senare...hoppas på goda nyheter

Au revoir

   






Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards