ingopingo

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av INGO - 12 januari 2011 07:31

God morgon

Sov riktigt bra i natt

Blev väckt av en riktig roundkick som pressades mot min vänstersida 

Bäbisen vaknade förre mig alltså

Idag ska vi göra oss i ordning för en rädd Ingo, om han bara visste att vi skulle till Veterinären. just nu ligger han brevid mig och tuggar på ett ben.

"Passa på nu Ingo, snart kommer du ligga och tjura hela dagen utan att vilja äta"

A tog ett extra pass idag på jobbet så han kommer hem nu på förmiddagen innan jag går till jobbet.

Har gått till jobbet i två dagar nu, känner mig rätt TRÖTT när jag kommer fram. Tar ca 30 min att gå. Måste hålla i min mage sista biten och gå lite framåtlutad.  

Igår verkade det lösa sig med jobb för mig

Trots att jag e gravid =) Inget mer på mitt gamla men ett nytt har dykt upp och vi ska ha möte dom närmaste dagarna. Inget drömjobb men det e ett jobb fram tills jag ska föda.

Får hålla tummarna att det blir av, men det ser ljust ut


I morgon är det Ultraljud...blir pirrig när jag tänker på det.

Boy or girl?

Alla gissar tjej!!!!

Berättar i morgon. Får hoppas att allt ser bra ut också, nervööööös!

Igår kom det in ett parkunder jag träffat på en gång tidigare

som sa högt i butiken

"Titta Åke där är hon med magen".........

- japp det e jag......

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards