ingopingo

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av INGO - 7 januari 2011 17:00

Inga var sur idag för att vi hade varit borta lite väl länge. fast han hade sällskap av A bror. Vi har ÄNTLIGEN hittat en vagn, i am so happy! jag kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet. Kolestra heter vagnen och den passade oss perfekt. Nu fattas det bara ett leopardtryck någonstans som jag ska sy fast =)   

Inte för Ingo kanske, han såg rätt så ledsen ut när den kom in i "hans" rum.      Sen köpte vi en matta till hallen, också super fin tycker jag!    

Vi avslutade med en klocka till köket från Chilli

Nu ska vi till mamma och få i oss lite mat och kolla på let´s dance

Au revoir

Av INGO - 7 januari 2011 08:46

Väntar på storbesök av Stina, Crister och P som ska komma över på en fika.

Ska bli kul att se lill-tjejen igen.

Sen kommer vi åka iväg till I, F och sen ska vi kolla lite på barnvagnar.

Fullt upp hela dagen som vi senare avslutar hemma hos Mamma och J på lite Tacos.


Nej nu tickar klockan på, måste hinna klippa A innan alla kommer.

Lilla Ingo får tyvärr vara hemma. Han var heeeelt slut igår då han först lekt med brorsan och sen träffat A mammas hund Tilde. Han sov gott hela natten, det gjorde däremot inte jag. Fick lägga mig på soffan...sova är det värsta som finns

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards