ingopingo

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av INGO - 9 januari 2011 07:49

Idag ska jag inte göra många knop

Bara några tramp på symaskinen tänkte jag

Komma igång och sy lite

Har inte varit läge då jag slutar 20:00 om dagarna...

Men idag e jag ledig

Ska bland annat sy ett leopardtäcke till barnbagnen, det kommer bli grymt snyggt

Sen ska jag sätta på något på utsidan av vagnen också, hoppas på att A inte ser.=)

Ingo och A sover

Dom kommer nog göra det ett bra tag till för jag har precis varit ute och åkt skridskor med Ingo

Shiiiit vad haaaalt det var! Regnat hela natten tror jag.

Ska ta tag i min franska nu, köpa någon bok/ljudbok på nätet idag tänkte jag. Vill kunna det flytande, nu är det för f-n dags!

Magen min har hållit på att göra lite ont hela natten, drömde tillslut att jag fick ett hårt slag mot magen, så läskigt när man drömmer sånt. Igår drömde jag att bäbisen kom ut och gjorde high five med mig och sen åkte in i magen igen...var helt förstörd efteråt. Han till och med se att den var lik J och J...A syskon.

ja jag säger bara det...haha

Igår var det stjärnorna på slottet på SVT, det är ju jätte bra verkligen. Efteråt var det Hipp hipp, och det är ju sååååå kul! Somna gott efter dom programmen.

Min hy har börjat demostrera

Finnar i heeeela ansiktet

Det måste vara en tjej som ligger i min mage

Hon tar ju ALL SKÖNHET ifrån mig =)

Ha en bra dag

Au revoir mon ami

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards