ingopingo

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av INGO - 3 januari 2011 20:26

GRATTIS INGO PÅ 3 ÅRS DAGEN

DU HAR HJÄLPT MIG ATT LEVA VIDARE

DU FÅR ALLTID MIG GLAD NÄR JAG ÄR LEDSEN

DU ÄR ALLTID GLAD NÄR JAG KOMMER HEM

TACK FÖR ATT DU FINNS

DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA HUND        


GRATTIS GRATTIS GRATTIS  

Av INGO - 3 januari 2011 10:22

Hejsan hoppsan

Idag vaknade jag väääldigt sent, MEN jag har en sambo att skylla på.

Han sov över heeeeeela sängen i natt och Ingo tog hela delen där mina ben i vanliga fall ska ligga. Ja...så jag hade en liten kloss på 50 cm att ligga på i natt. Så 07:00 gick jag ut med ingo sen gick jag och la mig i soffan. Har precis vaknat till! Måste skynda mig till jobbet ska bara berätta vad jag åt till frukost =)

Åt tre mackor på fem röda...kändes som att jag aldrig hade ätit

Heeeerreegud vad hungrig jag var, stackars bäbis i magen, måste varit tungt att bära tre mackor samtidigt på ryggen. 

Idag ska jag ringa upp en kollega angående ett jobb som kanske är ledigt. Dom tipsade mig igår så jag ska ringa honom i dag när jag har sjungit upp min röst.

Lalalalaaaaaaaaaaaallalalalalalaaaaaaaaaaaa

Så nu ska jag ringa

I helgen har jag hunnit vila ut

så det känns mycket bra att börja jobba dom här hemska sena tiderna jag har fått i januari.

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards