ingopingo

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av INGO - 22 januari 2011 07:28

God morgon

Lördag

Jag ska till jobbet

Grabbarna sover

Igår var vi hemma hos mamma och kollade på Let´s dance

Himla dåligt program

Men F och E var där

Så himla kul att träffa honom

Alla hans miner

och prat i bokstäver huller om buller

Höll mig ifrån godis i en vecka men i går var det kört..åt en heldel

Min gravidmage...tar över min normala vardag

Han har inte rört på sig på huuuur många dagar som helst, är det normalt efter att han varit en vildkille innan ultraljudet?

Blev han sur över att vi såg att det var en kille?

Ville han säga

-SURPRISE!!!!!! när han kommer ut?


Hmm...måste försöka släppa det nu


Häromdagen åt jag något äckligt

Satt och åt fil

Mamma som satt framför mig och sa

- Vad har du på klockan?

Jag: - OJ!? Ja det är fil

Jag slickar upp "filen lite snabbt"

Och inser att det är bodylotion som jag precis hade smörjt in mig med....gött!

  

Ha en bra dag

Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards