ingopingo

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av INGO - 20 januari 2011 08:50

Underbart med solen och den blåa himlen som tittade fram igår

Ser ut att kunna bli det idag också?

Inte för att jag hann se någon sol i går eftersom vi inte har fönster på jobbet

men det lät så poetiskt...


Idag börjar jag 13:00

Så jag ska vara med mamma en sväng på förmiddagen innan jag går till jobbet

Igår gick jag hem från jobbet...alltså inte gick hem för att jag blev sjuk utan jag vandrade hem efter jobbet...=)

Trodde min mage skulle falla av

Jag tror att det e bra att gå

Men jag går och står hela dagar och kvällar...

Så jag förtjänade en ansiktsmask nu på morgonen

Och JA!!! Jag ska till frisören nästa måndag....

 


I natt drömde jag om en bra text till barnboken som jag håller på att skriva

Försökte skriva ner lite snabbt i mörkret så A inte skulle vakna...hade skrivit ihop flera ord så jag ser knappt vad det står, men jag kommer nog ihåg det mesta.

Äventyren ska handla om INGO

Oväntat va?!

Hehe

Ingo är mitt liv och jag vill att alla barn ska få en liten Ingo att komma ihåg och vilja läsa om, alla hans äventyr och bus.


Jag längtar tills vi får L till världen...han e så tråkig som bara hänger med tarmarna i magen....

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards