ingopingo

Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Hål

Av INGO - 13 januari 2012 11:10

Som jag anade så hade jag ett hål...ett stort

Så tandläkaren sa "Det var tur att du kom nu annars hade det varit nära rotfyllning"

Hur snabbt kan det gå egentligen?? Var hos tandläkaren innan jag skulle föda förra året. Inget hål...

Mina tänder är så dåliga....Fast dom är fina utåt:)

Så han sa att det är en krav att du sköljer tänderna med FLUX, annars klaraar inte dina tänder av det.

Så nu är jag laddad. Har ju haft sånt förut, men man glömmer ju.


Så just nu sitter jag med Botox-läpp och försöker prata i telefon, men det häääänger en osynlig tyngd i min läpp...Bedövningen släpper väl snart. Känns som hela huvudet hänger ner.

Svårt för att säga P......läppen är inte riktigt med. Jag kanske ska vara tydlig med min ironi. JAG HAR INTE SPRUTAT IN BOTOX utan JAG HAR FÅTT BEDÖVNING pga att dom borrade tanden på mig. SÅ! Nu har jag klarat ut det så inte tonåringarna som jag "är förebild för ;)" går och fixar BOTOX. GÖR ALDRIG DET!!! SHIIIT VA FUUUULT!!!!!


Så det blir ingen lunch för mig idag, kan ju knappt sätta på mig läppglanset...smetar upp mot ögat...känner ju inte munnen....Jag får stå framför spegeln och slänga in maten så jag har koll....


Ha det bra idag

SNART HEELG!!!!!


Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards