ingopingo

Direktlänk till inlägg 20 januari 2012

Skrattet

Av INGO - 20 januari 2012 07:28

Léon och jag har samma bajshumor

Han skrattade hela kvällen igår trots att han vinglade av trötthet.

Idag är det fredag och Léon ska få besök av två andra barn idag. Adams två vänner kommer över på en fika under dagen. En av dom barnen är bara två månader äldre än Léon:) Kul för dom!

(då sitter jag på jobbet och så....)


Syrran har börjat få som mensvärkar nu....så snart kommer han nog ut lill-pöjken! Mamma är hos henne så det känns tryggt! Syrran fyller ju faktiskt år den 25 jan:) får se om bebben kommer fram då. För hon blir igångsatt på tisdag om inte det kommer igång tidigare. oj oj oj vad spännande!


HOPPAS att dagen springer förbi, vill hem!

Oförändrat läge med Adams farfar....han hade vaknat till och mumlat att

- Nu orkar jag inte mer.....

Han är inte vaken och vi tror att dagarna kan räknas på en hand.

Det är så sorgligt så att det är inte klokt :(...när man säger själv att man inte orkar då får man inte den extra kämparglöden när kroppen säger nej...så jag tror han ger upp.

Au revoir


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards