ingopingo

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Morn morn

Av INGO - 30 januari 2012 05:10

Morn Morn

Bättre natt än igår

Bättre med söndag än med måndag

Bättre hy har man haft

Bättre sambo hittar jag inte

Bättre eller sämre väder? Det bryr jag mig inte om

Bättre eller sämre dagar det har man alltid

Bättre......JAJA vi har fattat


Bättre....LÄGG AAAAAAV!


Hej

Ny vecka, visst är det underbart

Lika mycket som kroppen kan lura än själv så kan jag lura kroppen att det är heeelt okej att dra till jobbet.

Har haft en fin helg. Tyvärr har jag inte hunnit med allt jag önskade. Fick inte gå upp till A farfar för L är ju snorig, jag har kännt någon dag att jag varit lite snorig men jag vågade inte riskera hans liv. Sen skulle jag träffa Carro men tiden rann iväg...tog inte ens av mig linserna igår för att jag var så trött...så om jag stavar fel eller skriver baklänges vet ni varför.

Jag gjorde något jäääkligt irriterande nyss...

Hade min mobil i handen, insåg snabbt att den behöver laddas innan jag drar till jobbet. Lägger bort mobilen, springer runt i hela lägenheten och letar efter laddaren. Tänder överallt för att se och där vid öppna spisen ligger den...yes! Då hinner jag ladda den. Då ska vi ha mobilen...?....eh jag la den väl här på bordet? Gjorde jag inte det?...DÅ FÅR JAG SPRINGA OCH LETA EFTER MOBILEN OCKSÅ VAD ÄR DET FÖR SKÄÄÄMT!!! Laddaren SLÄPPER jag INTE! TILLSLUT hittade jag mobilen på vardagsrumsbordet UNDER lekmattan som jag plockat upp från golvet....Men herregud...la jag den verkligen där?

Kan jag skylla på sömnbrist?

Syrran berätta att hon skulle till Tokyo igen med en kompis! Likaså mamma och Janne ska under året till Shanghai...stavas det så? Spännande! Själv blir det till att vara hundvakt och blom....dödare...:) Inte okej att ha mig som blomvärd. Men jag ska göra mitt bästa.


Nu ska jag sminka mig och käka frullebulle


L äääälskar TV:n...7 månader gammal  


Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards