ingopingo

Direktlänk till inlägg 17 maj 2012

Vill du ha bollen?

Av INGO - 17 maj 2012 08:15

Idag är det visst röddag.

Vi tänkte åka till IKEA och shoppa lite handdukar som vi verkligen behöver. Vi har många handdukar men bara BADhandukar och det är så stoooort jämt när man bara har duschat.

Sen skyller man ju på något att ha bara för att få billig lunch. Så tänker jag =)

Det är ju himla gott också. Äta mat med efterrätt för 100 kr för två....helt sjukt billigt ju!


Ja man får tänka billigt just när man är mammaledig. Inte mycket man får över per månad...man får över? Det får man ju inte. Flum skriver nu på morgonen. Men ni är nog vana. Skriver ner det jag tänker utan att radera.


Adam och Léon leker med bollen som Léon älskar att göra. Det är så kul att se han springa runt och kasta bollen. Så himla sjukt att han snart fyller 1 år!! Galet! Han började gå när han var 9 månader så snart är det dags för löpstegen märker vi...farligt! Full fart! =)


Au revoir

 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards