ingopingo

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Vi har vilat

Av INGO - 14 augusti 2012 16:29

Vi har vilat

Jag vet inte hur länge
L sover fortfarande. Vi har varit hela dagen i solen så jag såg kors innan jag slumra till. Herregud vad trött jag var!

Igår ringde det ett företag som ville träffa mig, för en intervju. Gick faktiskt på den intervjuen i morse. Men det gick så jäääääävla dåligt så jag orkar inte prata om det! Haha om ni bara visste hur dåligt det gick. Så det där glömmer jag nu. Om jag får jobbet ska jag cykla till Storvreta fram och tillbaka köpa en läsk och cykla tillbaka. Helst naken men det kan man ju inte göra utan att bli tagen av polisen.

Så det var en deal =)


A är och handlar middag

Vi är så dåliga på att planera maten. Ingen av oss verkar ha någon slags passion för det. Vi ger L mat varje dag det är huvudsaken, vare sig planering eller inte.


Åh nu vill jag bara utomlands, ska bli så härligt.

 

Have a great day

Au revoir

 
 
Ingen bild

Anna

14 augusti 2012 21:25

När cykelturen blir av kan du ju ta med dig resten av familjen och stanna till och säga hej hos oss mellan läsken och hemfärden :-) Skulle rekommendera kläder på, blir lätt lite obekvämt på cykeln annars ;-)

Kram/Anna

INGO

14 augusti 2012 21:34

Haha okej! Ska behålla kläderna på! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards