ingopingo

Alla inlägg under augusti 2012

Av INGO - 5 augusti 2012 15:37

Gjorde en spegel till L rum i morse!

Vad tycks?

Jag blev jätte nöjd!


Au revoir 

Av INGO - 5 augusti 2012 15:29

Vi har varit och baddat hela dagen.

Liiite kallt men det var skönt för L att vara ute och springa.

Men vad har L hittat????????

TA UUUUUUUT BOLLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

   

Vi väntar på att Mamma och J ska komma, ska klippa hans hår innan Louise och familjen kommer. Sen blir det grillning och OS för hela slanten.

Au revoir

Av INGO - 5 augusti 2012 07:09

Idag får vi finbesök av Östersund, fd Dalarna =)

En härlig familj med två underbara barn. Det ska bli så kul att träffa dom.

Sen åker dom vidare till Greeeekland, vilken lyx!

Så förfesten är hemma hos oss ;)

Mamma och J kommer också över. Jätte skoj!


Annars idag så ska vi till någon park så L får springa av sig. han har precis sprungit runt runt runt i sängen.Nu springer han runt runt i lägenheten.

L sov bra i natt med!!!!!!! =) Fast det var jag som natta han, så det kanske bara har med att han har fått mer att äta och att vällingen är i större mängder. Åhhh hoppas det kommer förbli så här!

Känner mig glad!


Har även bokat en frisörtid. NU SKA JAG BLI MÖRKHÅRIG! Som jag är i grunden, så nu ska jag bli naturlig ;)

10 september =) =) Jag är nervös, för jag vet att det inte kommer bli så fint men jag måste, det här ljusa är så slitet nu.


Au revoir

Av INGO - 4 augusti 2012 21:17

Jag rullar tummarna och kollar på OS......det får gärna bli morgon.
Au revoir

Av INGO - 4 augusti 2012 11:52

Mamma kom ut till badet så nu myser vi allihopa.

Av INGO - 4 augusti 2012 09:48

Av INGO - 4 augusti 2012 07:38

Idag vaknade L på bra humör....som vanligt.

Han sov typ hela natten....

Så nu har jag infört en ny rutin

PAPPA LÄGGER SIN SON VARJE NATT! MAMMA SOVA!

Huuuuuur kan jag vara borta första kvällen i hans liv...sen sover ungen hela natten typ??????

Heeeelt sjukt!

Vi får testa att A lägger honom i natt med så får vi se om det blir någon skillnad igen.


Just nu sitter dom och äter lite frulle ihop, nu är dom rå tajta bara för att jag inte var med dom i går.

Men jag hade verkligen skoj igår =) hihi! Rooolit


idag kanske en vän till oss kommer och hennes familj, HOPPAS!!!! Dom ska åka till Grekland om ett par dagar och kanske mellanlandar hos oss. Vi får se!


Annars drar vi ut på landet och badar eller något. Just nu är det rätt kallt ute...fast vi går ju upp så tidigt så då är ju värmen inte sååå hög!


Med STÖRSTA möööjliga tyyyyystnaaaaad.....L lägger påsnypor i en burk. Mycket bra tips från Linda och Kjelle (som hade klädnypor)

       

Av INGO - 3 augusti 2012 23:37

Åhh jag har haft en underbar kväll

Tack Syrran och Jossan!!!!

Det började med att vi kom dit i tid, tyckte vi...men gud så fel man kan ha. Kön var flera hundrameter lång. Alltså jag skojar inte om jag säger typ som kinesiska muren fast den här kön slingra sig till en annan stadsdel i vår stad. Den var sååå lång. EN ingång hade dom...hel konstigt. När vi väl kom fram så ryckte dom tag i väskorna och kassarna vi hade med oss. Tog syrrans paraply och kaaaastade det bakom sig och samtidigt skreeeeeek hon

Kontrollanten: MAN FÅR INTE HA HÅRDA FÖREMÅL MED IN, INGA FLASKOR OCH INGA PARAPLYER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var som en flygplatskontroll fast värre. På flyplatsen får man ändå tänka efter, om man vill åka till Mallorca eller stanna. Här var det ba HIT MED FÖREMÅÅÅÅÅLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vadå inga Paraplyer???????När började dom med det i vårat regniga land?


Kontrollanten: NI FÅR HÄÄÄMTA DOM SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur ska man hitta sitt paraply då???


Galet, det kändes som att dom ryckte väskan av än och snodde paraplyet! Galet stressiga var dom! Aldrig varit med om det innan. MEN vi hade det så himla trevligt. Många skratt!

                           

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards