ingopingo

Alla inlägg den 3 april 2012

Av INGO - 3 april 2012 20:07

     

Tack mormor Elisabeth och janne för påskägget =)

Kram Léon 

Av INGO - 3 april 2012 08:34

Léon: Ska du eller jag hoppa upp och ta leksaken? 

Ingo: I dont talk to you......



God morgon!

Solen skiner, men skenet bedrar, ISKALLT ute! Jag ska inte klaga för det var Adam som gick ut med Ingo.

Vi har ätit och lekt och nu sover Adam och Léon sin morgonlur. Jag passar på att göra annat....nehe nu vaknade dom...den blev kort..


Idag ska Adam klippa sig, hoppas det blir fiiiint! =) Just nu har han en frisyr som jag gjort..klippte han utan kam, medans Léon sov i tio minuter. Ja, men så är det =).....

Jag klippte Léon i förrigår igen, det blev iallafall bra =)


Sitter och kollar på nyhetsmorgon, tänk att man en gång i tiden satt där och läste nyheter...känns som ett annat liv.

Dom har intervju med en psykolog just nu;

Psykolog på TV4: "Vi har problem med barnätande fetma"

kan man säga så? Dom sa det precis på TV....konstig mening....haha


Oh my gad snart åker vi till Schweiz...så himla nervös över resan. Igår när vi var hos läkaren med Léon visade det sig att han hade vatten bakom trumhinnan...stackars lilla Léon...han kanske kommer få skit ont i örat när vi lyfter och landar....=( blä känns inge kul alls!

   

Tanden syns på första bilden!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards