ingopingo

Alla inlägg den 15 april 2012

Av INGO - 15 april 2012 11:11

Léon har sovit i vagnen i en timme, därav frillan. Snyggt!

 

Sen kände han att han behövde tala ut med sin bästa kompis (efterIngo) TIGER.

Vi har varit på en lång promenad i solen. Riktigt härligt när man kände värme i nacken som inte var Adams andetag utan solen. =) Super!

Idag har Adam fotbollsmatch så grabbarna och jag blir själva i kväll igen. Han var på trav igår men vann ingenting till huskassan =) Däremot vann hans pappa en keps och nyckelring på en frågesport =)

En lyckad kväll tyckte Adam när han kom hem med ett leende.


Floyd sprang ifrån oss idag utanför huset. Tur att bilar inte var i närheten. Han ville nog hem till Husse och Matte. Snart Floyd, bara tre dagar kvar tills dom kommer hem!


I morgon ska jag till läkaren för att få kortison sprutor i händerna igen. Jag har jäääätte ont och tummarna hoppar ur led flera gånger, mest på nätterna. Sen har jag två födelsemärken han ska slänga ett öga på.

Sen blir det sjukgymnasten på tisdag, så jag hoppas att hon kan göra underverk med  mina höfter och ljumskar som fortfarande ömmar.


Annars är det toppen =)!

 


 

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards