ingopingo

Alla inlägg den 18 april 2012

Av INGO - 18 april 2012 21:02

Min kära mamma och jag


Mamma: Har du en tampong?

Jag: Det ska ligga någon här någonstans


Jag springer runt och letar och när jag väl hittar en tampong går jag till mamma som sitter i barnrummet och leker med Léon.

Jag har tampongen i handen och säger till Léon (eftersom han vill ha allt han ser)

- Den här ska du inte ha lilla-gubben.

Så gömde jag tampongen i handen och gav den mot mamma. Mamma tar den snabbt och stoppar den i munnen....?.......VARFÖR DET???


Jag: Vad gör du?

Mamma: Mähh vad är det här, trodde det var en godis, du tuggar ju på något

Jag: Ja! jag tuggar på en dumlekola.....ingen tampong i allafall. Du skulle ju ha en tampong?

Mamma: Mähh haha du gömde den ju för Léon så jag skulle snabbt stoppa den i munnen för du kom ju och tugga på något....SKRIV INTE DET HÄR PÅ BLOGGEN NUUUUUU!!!!!!! Neeeej

Jag: Hahaha joooo det kommer jag, för det här är så tyyypiskt dig!



HAHA jag har skrattat hela kvällen...kan inte sluta skratta

Au revoir

Av INGO - 18 april 2012 13:35

 

Idag gick jag med Léon för första gången på öppnaförskolan. min kära vän Stina har ju talat så gott om det.

Jag kommer dit och dom håller till i en kyrka men det har inget med gud att göra. Jag själv är ateist så jag gillart inte så jätte mycket...men men vi skulle ju bara på sångstund.

Då hälsar dom oss välkomna och jag är lite förväntansfull. Jag ser att Léon älskar att titta på dom andra barnen.

Fröken: Idag...en gång i månaden så går vi och har gudstjänst i kyrkan nu på sångstunden

Jag: VAAAAA???????Men snälla....Stina?????? vad händer?

Stina: hihi, alltså det brukar inte vara så...bara en gång i månaden.

Jag går in i kyrkan och dom ska ha en påskgudstjänst....

Prästen: GUD GUD GUD GUD GUD...(typ så lät det i mina öron, men det var jääääkligt mycket gud.

Léon är för liten för att få men för livet.....


Aldrig mer.....

pust


TACK STINA!!! =) Du är skyldig mig!

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards