ingopingo

Alla inlägg den 24 april 2012

Av INGO - 24 april 2012 15:08

Vi har varit på en långpromenad idag

Myst och fikat i solen hela familjen. Nu är det sista veckan som Adam är hemma så nu måste vi ta vara på den veckan.

   

Skeden ville han och leka med!

   

Luriga minen just nu! haha


Au revoir 

Av INGO - 24 april 2012 08:45

Igår var vi somsagt på BVC

Hos vår barnmorska som inte har någon koll alls.

Jag berättade för henne att vi hade varit magsjuka, förkylda, hostiga och att han har haft öroninflammation. men somsagt magsjuka. Därav diarre i mer än 1 vecka.

BVC: DU MÅSTE TILL EN SPECIALLÄKARE! DÅ HAR HAN LAKTOS!

Jag: Ologiskt?


Så nu måste vi byta ut alla produkter vi har och som vi har lyckats få honom att äta och byta till nya grejer.

Alltså helt ärligt! Om han var laktos hade han inte haft någon mage kvar av alla tusen flaskor ersättning han har ätit sen han föddes. Ska han helt plötsligt vara laktos? HAN HAR JU FÖR FAN HAFT MAGSJUUUKA!!!!!!!!! Dålig bakteriflora kan man få efteråt, hallå?!?!?!!?


Han hade gått ner i vikt från 12,5 till 11,9kg


Sen tyckte hon att det var vääääldigt konstigt att han inte son hela nätter vid den här åldern...


Så det var det!

tack och hej

Au revoir

Av INGO - 24 april 2012 06:29


Léon är heeelt seriös med dansen som han vill visa för er


God morgon

för det e väl morgon?

Jag har sovit en hundradelsekund

Vi skulle ta bort allt som har med flaskor att göra i natt, även vatten...

Léon grät grät grät och slutade aldrig att gråta. Tillslut somnade han i tio minuter vid mina fötter...jag däremot låg då utan täcke och frös och fick ondare i ryggen. Sen vaknade han och skrek skrek skrek skrek.


VA FAN! SÅÅÅÅ DÅLIGT SOM VI SOV I NATT ÄR JU INTE ENS I NÄRHETEN SOM VI BRUKAR SOVA.

Jag har ändrat mig. Léon har ALLTID SOVIT BRA JÄMFÖRT MED DEN HÄR SKITEN!

FAN FÖR ALLA JÄVLA RÅD MAN FÅR FRÅN BVC.


Man ska bara göra som man själv vill. Det var sista gången jag gjorde så här.

Nu måste det hända något positivt under dagen annars kommer jag gå med arga väck i pannan hela dagen....


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards