ingopingo

Alla inlägg den 13 april 2012

Av INGO - 13 april 2012 14:53


Mamma ville se när Léon tog några steg. Fick en kortis promenad på film. Han kan gå längre än det.


Sen blev Adam och Emil äntligen klara med våra vardagsrumsstolar, dom var gröna förr och nu lila. Fint va!! Emil var jätte duktig! Adam hjälpte till.

   

Tack Jossan och Matte för pyjamasen

Den passade visst =)=)


Au revoir 

Av INGO - 13 april 2012 12:04

Fredagsmys

Vi startade dagen med att byta däck

Så nu är det gjort

Hörde att det kanske skulle snöa nästa vecka...men man måste ju byta nu så jag gjorde det i allafall.

Sen har Léon varit lite grinig...men det gick över efter en bajsning som slutade med en dusch...sanering. Herregud alltså =)

I morgon ska Adam åka på trav. Så syrran Kris kommer över till mig, tur det för jag behöver hjälp med hundarna. Man klarar ju det men om man får hjälp så underlättar ju det =) Får se hur länge hon stannar. Hon skulle låna min kamera till Tokyo. Hon drar snart dit med en vän i 2 veckor. Andra gången hon e där.


Vi håller faktiskt på att tvättar också, en härlig fredag som sagt =)

   

Léon går typ snart. han gick 13 steg nyss, bara gick helt obehindrad. Sen satte han sig ner med flit och ledsna typ. Såg så konstigt ut =) Tänk att min son går snart....shiiit va tiden går fort, helt galet ju!

Ja det e ju snart dags att baka bulle i ugn igen så vi får se om vi lyckas denna gång också. Spännande! Klart Léon ska få ett syskon. Ja då får ni följa min andra graviditet...hur kommer det att gå? Det kan ju inte bli värre för er som vet. Jag ska ju försöka att inte berätta för er att jag är gravid förän jag är i tredje månaden, men det kommer blir svårt. Ja men herregud nu drömmer jag bara. Jag är inte gravid och det kanske är skit svårt att bli det den här gången. jag tar verkligen inget för givet. jag är glad över att jag lyckats få ett barn. tack!


Stolen som Léon står vid satt jag i när jag var liten =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards