ingopingo

Alla inlägg den 4 april 2012

Av INGO - 4 april 2012 16:33

Jag blev uppskickad av mig själv till vårt köpcentrum en bit här ifrån

Tänkte att jag skulle inhandla allt till resan

Jag valde det själv alltså...

Helt ärligt....

Hur går man utan vagn?

Jag kunde knappt gå?

Vart tittar jag?

Hur håller jag händerna?

Hur fort ska jag gå?

Ska jag ta upp flaskan?

Nej just jah har ju inget barn?

Är alla med?

Nej jag e själv!

Alltså jag var så obekväm så det var heeelt galet åt deeee


Det jag gjorde var att jag tittade in i skyltfönstret men utan att kolla på riktigt...ja ni vet.

Man låtsas liksom....ser ut att leta efter något jääääävligt viktigt!


Så gick jag in i HÖNSGÅRDEN! (Mataffären)

Kaos...

Påsk??

Jag tog det jag skulle ha

Köpte inte ens en godisbit när jag kunde passa på medans Adam inte såg.

Jag är helt slut.....

ALDRIG MER utan vagn

ALDRIG mer fönster FEJKshoppa

Aldrig mer handla under en stor helg.....


Au revoir

Av INGO - 4 april 2012 14:51

   

Av INGO - 4 april 2012 09:20

Igår satt jag och Léon i lekrummet och helt plötsligt så vände han sig om, ställde sig upp och gick tre steg bort från mig...Jag hann ju inte ens reagera eftersom han bara vandrade iväg. Men sen kom han på vad han höll på med så han föll ihop. Inga blåmärken =)

Så nu är det nog nära =)

Idag skulle vi ha åkt till syrran och hälsat på. Men min resfeber börjar ta över kontrollen...jag vill inte att han blir mer sjuk än örat som han har vatten bakom trumhinnan i....så träffar han Elliot (kusinen)som precis gått två dagar på dagis efter en lång tid borta...blir sjuk (för att det finns en massa snoriga barn jämt)så blir Léon sjuk till resan som är i veckan...nej.... så tråkigt nog stannar vi hemma idag. Skit tråkigt att jag e så nojjig, men Léon har varit förkyld i flera månader och öroninflammation och hosta. Vill inte utsätta han för något mer nu. Om vi inte skulle flyga snart hade jag skitigt i det.


Han har sovit i sin egen säng hela veckan...går jätte bra. Ingen ersättning och han vaknar knappt. Två gånger max får jag resa mig....helt otroligt! Léon e så duktig! Från att ha ätit tre flaskor ersättning på dagen och en till två på natten har han tagit en flaska på en hel dag och inget på natten. Inga bekymmer bara lite sämre humööööööööör! Men nu är han mer lik sin mamma =)


Au revoir



Adam klippte sig igår. Fiiint! =)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards