ingopingo

Alla inlägg den 19 april 2012

Av INGO - 19 april 2012 20:51

 

Léon somnade tidigt i kväll

Sitter rastlös utan barn just nu....vad gör man då?

Adam vill mysa

och jag blev helt plötsligt skiiiiiit trött...


GOD NATT =)


Au revoir

Av INGO - 19 april 2012 09:18

   

Vi laddar för ett IKEA besök...efter en natt som varit HEMSK! Léon är inte riktigt bra. Det är något fel. För han sover ingenting och skriker och härjar. Jag har inte sovit många timmar i natt. Två kanske...


I morgon kommer det en fönsterputsare till oss och ska fixa alla fönster, jippi! Fatta vad skönt! Hoppas det inte regnar bara...risken finns ju om man kollar på vädret. MEN VEM HAR SAGT ATT MAN KAN LITA PÅ DOM?? =)


Om två månader fyller Léon 1 år...sjukt ju...hur kan tiden gå så fort? Ska livet gå så fort? Det som e tråkigt för han är att det är midsommarafton när han fyller år. Ingen är ju typ hemma för att fira honom. Så vi får nog fira han veckan innan....får nog alltid bli så.


Åhh snart börjar Adam jobba igen. Det kommer bli så tomt hemma!!!! =(=(=(=(=(

Nej nu måste jag dricka lite te för att få bort min halsont...

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards