ingopingo

Alla inlägg den 3 februari 2013

L+I

Av INGO - 3 februari 2013 20:46


 

Av INGO - 3 februari 2013 19:55

Vi lekte med lego "Tjuv och polis" vi stängde in tjuven och jag tänkte vara lite pedagogisk och berätta varför...

Jag: In med tjuven i fängelset

L tittar på mig allvarligt

Jag: För han har varit dum!

L slår i mattan med handen och säger DUM!

Jag: Han har tagit något som han inte får!

L: Bääääää


Jag: ??

Jaha han uppfattade ordet får och sa BÄÄÄÄÄÄ! som djuret.....höll på att skratta ihjäl mig. Hoppas ni fattar historien, för jag kunde inte sluta garva.



Av INGO - 3 februari 2013 10:00

Idag ska vi på en visning, inga stora förhoppningar på det huset. Hoppas på ett hallelujahamoment från mig...=)

Igår var det somsagt Mello. Tyvärr så var Danny inte så jättebra programledare, men vad kan man begära? Han är ju en sångare. Så det var ju SVT som bara tänkte "Dra yngre tittare" Sen GIna var väl bra.

Jag gillade dom som gick direkt till finalen, så det var helt rätt. Tur att Anna Järvinen eller vad hon heter inte gick vidare....har nog aldrig sätt något så tråkigt i hela mitt liv. Hur kan hon vara känd? Shit va dåligt det vaaa!


Vi har städat och ätit frulle nu. Jag ska göra mig iordning, hoppas på att magen klarar av förflyttningen till visningen och sen middag hemma hos mamma. Tur att A står för allt som har med tunga lyft att göra. Jag skulle aldrig klara mig själv just nu. Känns tråkigt. Nu är det drygt 3 månader kvar tills Estelle kommer till jorden. Längtar! Undrar hur hon har det i magen.



L har vuxit och nu är det dags att sätta på ett större blöjnummer på han rumpa =) Nr.6 ska han börja med.

A somnade 19.20 igår så jag förväntar mig en pigg man idag =) En pik? Nej nej jag unnar han det =) haha!


Ha det bra idag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards