ingopingo

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av INGO - 23 februari 2013 20:47

Elliot 3,5 år

Noah 1 år

L min son, bara liiiite arg över att han har fått på sig overallen =)


L sover gott efter lek med sina kusinerna

A sover också

Så jag sitter själv i soffan

Inte ens Ingo är här...

Men jag har melodifestivalen att titta på. I kväll hejar jag på Robin! Heja!


Av INGO - 23 februari 2013 10:41

Av INGO - 23 februari 2013 10:40

Som man sätter på gitarren men L trodde det var en nagelklippare...
Nästan min son :)

Av INGO - 23 februari 2013 08:03

Idag är det äntligen lördag. Vi laddar med glitter byxor och rosa topp! =)

Ser tyvärr inte så ljust ut på tävlingsfronten tycker jag när jag lyssnar på låtarna på hemsidan. MEEEEN man vet ju aldrig!


Igår var syrran här med barnen, L somnade vid 17 tror jag och sen vaknade han vääääldigt grinig men sen när dom gick så blev han lugn och kunde somna igen runt 21:30...sen sov han typ hela natten =) ja det e sant. Min son har börjat sova bra på nätterna, så himla skönt!

Syrran stannar hela helgen så idag ska vi nog till lite olika platser i stan....vet inte hur jag ska lyckas med det med min kropp.så det blir till att banga.


I morgon är den efterlängtade visningen...

A jobbar hela helgen, längtar tills han blir ledig måndag och tisdag.


AAAAAAAJ!!!! Gud vad hon sparkar i magen (vad hon nu ska heta) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJ!

Tycker inte om när hon krafsar det känns lite läskigt, hårda sparkar är ok =)


L har tio tänder i sin mun just nu, sjukt mycket =) sen har han två påväg, men det är bara suuuuuuuuuuuuuuuper svullet, som två stora kulor. Är det normalt?? Dom har varit så i flera veckor!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards