ingopingo

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av INGO - 8 februari 2013 11:40

Ta smärtan från din kropp och sätta den i min kropp. Lilla älsklingen är sjuk och har ont som han hade förut när vi fick besöka akuten...men nu vet vi hur det kan bli bättre men det tar ngr dagar....:(

Av INGO - 8 februari 2013 08:08

Igår var L tjurig lite för mycket för att vara "normal" och visst idag vaknade han dunder förkyld. Så planerna i helgen är lite hotade...vi får hoppas det inte blir värre. Ingen feber iallafall!


Igår blev jag sjukskriven några dagar till. Har fortfarande ont och jag fick ondare igår konstigt nog. Ansträngde mig för mycket...trodde jag var friskare än vad jag är. Läkaren sa att det kan vara så här enda fram till förlossningen och sedan efteråt också i ngr månader.....pust vi får se. Inte så ultimat att ha brustna magmuskler samtidigt som magen växer pga graviditeten...magen läker inte så snabbt då.


Jag vill flagga en guldflagga för ett barnprogram som L tittar på varje dag. Jag garvar ihjäl mig. Biss och Kajs väääärldens bästa program!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards