ingopingo

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av INGO - 20 februari 2013 21:47

Sååååå snygg!!ska köpa den!
Tänk er den på min läckra kropp efter två barn.......
Men vaaaaaa fasan va lite schyssta råååååå!!!! ???????

Av INGO - 20 februari 2013 20:59

Av INGO - 20 februari 2013 17:14

Eftersom A vaknade upp en morgon och tyckte Estelle var fel namn så måste vi komma på något nytt!


Just nu (idag) står det mellan  Noelle & Noella


Vad tycker ni? Snälla ge mig lite feedback nu råååååå! Eller något annat förslag som passar till mig och A och L och INGO såklart!



Av INGO - 20 februari 2013 12:54

Jag har inte heeelt oväntat kommit till sjukan 1 timme före bestämd tid...jag har ju problem alltså. Varför kan jag inte komma i tid??? Måste jag komma så himla mycket tidigare. Har alltid varit sån men nu känns det som att det har blivit värre.

Jag hittade en plats utomhus,tur då slipper jag åka ner i garaget. För där kommer jag liksom inte in i bilen med min mage...för tajt!inte min kropp utan bilarnas positioner....:)

Onsdag i dag... Det slog mig att A fyller ju år snart. Jäklar!! Vad ska man hitta på då? Han förtjänar ngt fint! Ska börja klura.

Sen jag bestämde mig för att bli mer positiv har jag mått lite bättre trots alla krämpor,det hjälper! Efter besöket idag ska jag hjula ut:) neeee kanske inte....ett litet skutt? Neeeee jag får passa mig....ett leende räcker:)

Av INGO - 20 februari 2013 09:02

Klockan är 9:00 och vi har ätit frulle och gjort oss i ordning och städat. Jag laddar inför fredag då A börjar jobba. Jag ska klara mig själv nu. Hoppas att det går bra!!!! Jag har ju inte burit någonting sen jag låg inne på förlossningen. Så vi får hoppas att det går bra.

Tur att jag har vänner som kommer och hjälper mig när dom kan, tack!


På fredag kommer syrran hit med barnen, så det blir jätte kul för L.


Idag ska jag till sjukan igen för att skriva ner min förlossningsberättelse och sedan gå igenom allt igen för att få ett lugn inför kommande...Det kändes rätt bra efter förra besöket så vi får se hur det går idag.

Tiden går rätt långsamt nu....i början sprang tiden förbi men nu vill man liksom bli av med magen, tröttsamt!


På söndag ska vi på en spännande visning...längtar!


Ha en bra dag

 

v.29 CHECK!

Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards