ingopingo

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av INGO - 19 februari 2013 21:53

Ligger och tänker
försöker sova....
Kom och tänka på att jag har haft mitt körkort i snart 15 år....
Varför räknade jag?
Känns som igår ju....shit va tiden går snabbt. Jag måste nästan väcka familjen för att få mer tid med dom.

Vi ska på en visning på söndag,håll tumsen!

Sov....sooooov.....att det ska vara så svårt jämt?

Av INGO - 19 februari 2013 13:08

L är en riktig liten pajas!

Här försöker han gå som grevinnan och betjänten efter att jag visat klippet på youtube


Idag fick vi besked om att vi inte får någon plats förrän i augusti på förskolan....

Känns rätt bittert. Så det blir att ha båda barnen hemma från början. Stackars L...

Jag måste tänka positivt nu annars dör jag. En positiv nyhet får gärna komma levererat till mig nu! Någon? Någonstans?


Så! nu glömmer vi det. Jag ska fan i mig inte gräva ner mig nu utan klara av det här!


L har precis somnat och posten har precis varit här med ett körkortstillstånd till A, så nu är han redo att börja ta det där efterlängtade körkortet....=) Nu kommer jag att räkna dagarna! Men han kommer inte få köra sen för jag kommer vara orolig över hans liv =)


Igår hände en ganska så rolig sak. L satt och åt äpple i soffan och efteråt gav jag han våtservetten (som han alltid vill ha själv) så bad jag honom att torka sig...

Då böjer han sig fram och torkar RUMPAN!....haha gull-unge!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards