ingopingo

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av INGO - 13 februari 2013 22:46

Fotnot: vardagsguiden

Nu går vi in i v.28
Herregud...nej...stanna kvar i magen
Eller nej förresten kom ut....längtar efter dig
Eller nej jag e inte redo...
Eller vad vill jag?
Snacka om hormonbombadering denna graviditet!
Står min man fortfarande kvar vid min sida?? Ja det gör han! Han har inte ens ena benet utanför...puh
Sjukt ju...så hemskt skick som jag är i nu.

Det här med kroppen är en sak...
Det här med hus en annan sak...
Båda ger mig rynkor och dålig mage

Jag funderar på att ge upp husjakten. Inge skoj längre, vet knappt vad jag vill ha längre.

Det enda jag vet just nu är att min arm har tappat känsel,god natt världen

Hej

Av INGO - 13 februari 2013 10:13

 

Igår var jag hos barnmorskan, fick lyssna på hjärtslagen, det var skönt att höra eftersom hon är så lugn i magen.

Fick förövrigt ta taxi dit för jag kan tyvärr inte gå just nu. Har fått sån foglossning..så om man blandar det problemet med mina brustna magmuskler finns det inte mycket nytta jag kan tillföra i familjen just nu. Känner mig himla värdelös =(

Vad ska man göra? A kommer börja jobba den 21 feb så efter det måste jag klara mig själv. Känns ganska orimligt när jag inte ens kan byta blöjor eller klä på L....jaja det är bara att bita ihop! Jag får bli sjukskriven längre men det går inte med A jobb.


Idag fyller A mormor 70 år! GRATTIS INGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hurra hurra hurra!  


Hej Patric och gänget!! Hoppas ni får en bra arbetsdag! =)=)



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards