ingopingo

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av INGO - 24 februari 2013 22:19

L åt lunch med kusinerna innan dom åkte hem.

   

Så lite städning på det...

 

Av INGO - 24 februari 2013 20:11

Vi gillade huset!

Puh....håll tummarna! Mer säger jag inte =)


L har varit underbar idag, hjälp mamma att städa och bara varit allmänt glad, som alltid! =)


Sen har han ropat POTTA POTTA! Och sprungit till pottan och kissat i tid. DUKTIIIIIG!!!!! Flera gånger under dagen, inte kissat på golvet en enda gång! Sen sa han potta igen! Så bajsade han nu innan läggning?! määäh, min underbara son....ja förlåt den infon var kanske lite väl men herregud han var ju duuuktiiiiii =) Drygt 1 år 8 månader.....hallååå???? =)


Tack för idag!....kommer inte kunna sova inatt.....kommer tänka på huset. I WANT IT!!!!!!

Au revoir



 

Av INGO - 24 februari 2013 08:05

 

I natt sov L som en kråka, bara för att jag berömde han igår....jag är såååå trött! Men låtsas vara pigg så kroppen tror på mig!

Syrran och mormor kommer över snart och tar en förmiddagskaffe sen ska dom åka tillbaka hem efter en helg hos oss.

Sen ska mormor vara barnvakt åt L eftersom jag ska på visning som jag har tjatat och väntat på i en vecka=)

A jobbar men han skulle hoppa av tidigare så han kommer direkt dit från jobbet till huset.


Idag fyller Lindas pappa år!!!! GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    


Skulle vara nice om det blev vår idag och solsken! =) Hoppas!!! =)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards