ingopingo

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av INGO - 9 februari 2013 22:20

Mello var bra ikväll tycker jag. Synd att svenskafolket röstade liiiite galet. Hade gärna sätt Felicia och Anton i final. Gina är grym som programledare.

Mamma och Janne kom över med pizza, det tackar vi för. Förutom underhållningen på TV höll L lite låda också.

Han somnade precis,ovaggad....trött!!
Hans energi försvann när dom gick hem.

Nu sitter vi och njuter av vår öppna spis...vi behöver inte flytta,vilken lyx. Mys!

Av INGO - 9 februari 2013 17:14

   

Han har fått lockarna från Morfar!

Av INGO - 9 februari 2013 12:36

Jag lyckades klippa Léon idag. En shlagerfrilla dagen till ära =)

Nej men jag har rakat han på sidorna och behållit det långa på hudvudet =)=) cooling tycker jag!

Just nu så badar han så jag tar bild sen.

Vi tvättar för fullt, täcken, mattor mm nödvändigt och skönt! Blir en heldel smuts när L vill vara utan blöja....


I kväll kommer mamma och Janne hem till oss. Vi ska fira melodifestivalen tillsammans! Ska bli skoj!

Léon är pigg men har ont, hoppas att han är på bättringsvägen, gulliga son!


Vi skulle ha träffat syrrorna idag men vi fick hoppa över det eftersom resan är lång och han är inte helt frisk heller.


I morgon ska vi på ännu en visning (två stycken faktiskt, men bara en som känns intressant) Efter det finns det ingenting på marknaden! NADA!!


Barnet i magen kanske inte alls kommer heta Estelle som vi har sagt...A tvekar......Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Om ni vill skriva protester under kommentarer får ni göra det, välkomna! =) Skriv att hon ska heta NOELLE annars! Men säg inte att jag har sagt det!


Av INGO - 9 februari 2013 10:28

...äntligen fick jag tag i kameran
Jag e aaaaldrig med på bild längre sen den där ungen kom till världen.... Jag passar på att ta lite bilder....ciao, heeeey yeaaaah ooooooooo!!!! Fem år gammal det kan man inte tro ellerhur?

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards