ingopingo

Alla inlägg den 1 maj 2013

Av INGO - 1 maj 2013 07:24

       

Hela området grillade igår så det luktade så mycket rök i sovrummet. Så jag vågade knappt somna, var tvungen att ha koll på att alla sov bra. Valborg är äntligen över och nu ska vi bara akta oss för alla demostranter som intar gatorna idag. 

Har haft sammandragningar hela natten och foglossningen flödar...ajaj! Om det inte går igång av sig själv är det så orättvist. Ska jag behöva bli igångsatt den här gången också?

I helgen är det kosläpp. hade så gärna velat åkt med L på det. Jag har inte heller varit på ett så jag vill uppleva det  tillsammans med honom. Vi får satsa på det till nästa år. Tänk att ett kosläpp uppskattas i min värld?...Men när man inte kan gå utanför dörren så uppskattar man sånt.

Nu är det bara 12 dagar kvar....tick tack tick tack!


A är ledig i två dagar nu, såååå härligt. Sen är det bara helgen ut sen blir han ledig läääänge läääänge läääänge för att ta emot bebben till världen och få henne tryggt inskolad i vårt nya hus =)


Trevlig dag på er! 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards