ingopingo

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av INGO - 2 maj 2013 10:02

Har varit en tur till barnmorskan

Det blev taxi från dörr till dörr eftersom jag inte kan gå. Så nu sitter jag i soffan och är yr och det känns som jag ska svimma, fast jag sitter?

Hmm men jag hade bra resultat på proverna dom tog i dag så nu är det bara att kämpa på sista dagarna.

Snälla bäbis kom ut nu! Kom ut innan jag blir igångsatt, snälla!


L sover redan men han sov så dåligt i natt så det är inte så konstigt. 

Eftersom vi har en dubbelvagn nu så ska vi sälja vår andra "vanliga" vagn. så A är nere i källaren för att göra den foto-fin =)

A jobbar hela helgen...hur ska jag kunna ta hand om L? Ingo kommer vara hos Jossan, vilket jag tackar och bugar för fast jag mår dåligt över att jag lämnar bort Ingo så ofta pågrund av att jag inte kan gå ut =( lilla Ingo! När allt det här är över kommer jag ge dig massa kärlek och utgångar, jag looovar!!!!!


Nej nu ska jag sova en stund



    

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards