ingopingo

Alla inlägg den 3 maj 2013

Av INGO - 3 maj 2013 21:23

 

Jossan och Matte har han i helgen, guuuud vad jag saknar honom!!!! 

Av INGO - 3 maj 2013 10:48

När tanten kommer....säger han mamma och pekar. Alltså jag e helt kneckt.

Av INGO - 3 maj 2013 10:34

 

Vi säljer vår fina vagn =)

La upp en annons idag. Hoppas på att någon ringer och vill ha den. En super vagn verkligen!


Nu har Nadia kommit och L blev jätte glad! Dom leker med tåget, tuuut tuuut hör jag honom skriiiika!

Jag ska förbereda lite lunch nu, lax med potatis blir det, gött! Fredag idag, ingen Let´s dance för det var igår.

Försökte få Dance Feeling igår men det gick inte, det var ju torsdag...


10 dagar kvar till förlossningen.....nervös som en liten sparvunge

Ska försöka blogga från sjuksängen =) tror ni att det kommer gå? I hope so! Sen blir det video när hon kommer ut.....Nerrå aldrig i livet =) Nu hoppas jag att hon är frisk och inte blir allergisk mot Ingo =( please!

Av INGO - 3 maj 2013 06:49

 


Det var mina absolut värsta frillor genom min barndom. Märkte häromdagen att jag utsatte L för samma sak.

Jag klippte honom....och han har ingen aning om hur han ser ut....Då kom jag på att jag har gjort en frilla på honom....Min frilla....hahaha! 

 

Fast L är ju så söt jämt så det funkar men jag ska klippa honom snart igen =)


Idag kommer Nadia och Nacima och hjälper mig. Dom kommer om en stund, skönt!

Så får L leka och busa en massa.

Drömde en sån hemsk dröm i natt, den var såååå verklig. RIngde och skällde på A, men han var oskyldig =) Så jag fick ge mig och inse att det var en dröm trots allt! =)




Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards