ingopingo

Alla inlägg den 10 maj 2013

Av INGO - 10 maj 2013 17:42

Magen håller oss isär =)Eller är det min vita arm som gör A rädd för att komma nära???? herregud....

Pussa och posera samtidigt är inte det lättaste...glömde vara snygg! =)

L har precis ätit middag och nu cyklade han och A till stan för att köpa lite grejer.

 

   

Idag kom mamma över för att visa sitt nya läppstift


- Alltså nu köper jag aaaaaldrig mer ett billigt läppstift! Titta va snyggt det här är, kostade 350 kr...

Jag: Mäh skämtar du eller, skulle aldrig köpa ett läppstift för så mycket pengar.

- Jooo bara att veta att det är dyrt känner jag mig snygg i det. 


Idag när jag skulle till fiket och ut för andra gången på två-tre veckor.

Jag ringde efter taxi idag och bad att få bilen dit jag stod.

- Vi får tyvärr inte köra in där

Jag: Men jag kan ju inte gå?

- Jaha är det färdtjänst, jag skickar en buss

Jag: Va?? Nej vad räknas som färdtjänst? Ja jag är typ handikappad just nu och är runt trettio och gravid med foglossning...

- Nej det är inte färdtjänst, men nu kan jag inte byta bil på dig, det kommer en buss

Jag: Ok??

- Kan du ställa dig vid handelsbanken? 100 meter bort?

Jag: Nej jag kan inte gå, ni kunde ju köra mig hit?

- Jag ber taxichauffören ringa dig så får ni lösa det.


Sen när han kommer....jag skämtar inte...en minilastbil som man drar in rullstolar på. Vad vill gud mig?

Jag kom knappt upp för trappan som var till dörren 5 meter upp sen skulle jag ner också. Varför fick jag en handikapp buss? Var dom tvungna att ta mig på orden? Var det någon som såg mig kliva in i den? Var jag snygg när jag klättrade??

I bilen var Aircondition sönder så det luktade gammal lampa och svett plus att jag fick panik över hettan.

När jag skulle ut frågade han om jag ville ha hjälp

Jag kände bara röööör mig inte!!!!!!

Jag: Nej sa jag och klättrade ner.....

Taximannen:  - Ring om du ska till förlossningen!!!!!!!!!! =)

Jag: Jag vänder mig om med ett fejksmile och vinkar

Innerst inne tänker jag ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!!! Jag vill inte att någon ser mig hoppa in i den bussen igen! Om jag åker till förlossningen så hyr jag en porsche!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Puh.....









Av INGO - 10 maj 2013 15:44

Av INGO - 10 maj 2013 12:55

Tog en taxi ner på stan och satte mig på en stol...sen satte jag mig i en taxi hem igen =) Så mycket kan jag röra mig. Första gången jag var ute på någon vecka (som inte var sjukhusbesök)

Vi fikade med A familj och syskon. Det var jätte trevligt. Träffade A halvsyrra också, som har en 7 månaders dotter. Super söt. Blåare ögon får man leta efter.


Min kropp verkar inte förstå att den ska föda ut barnet nu. Fast jag är ju faktiskt beräknad den 14:e maj så jag kan ju inte förvänta mig något innan dess. Men det känns ju såååå himla mycket. Sammandragningarna flödar och dom är kraftiga.

Aaaaajjjjj just nu exempel...


Nu är A ledig i 2 månader och vi njuter av varje dag tillsammans. Älskar dig! Titta mina två ögonstenar. Jag är lyckligt lottad!

 


Av INGO - 10 maj 2013 11:17

Inget händer just nu.
En del som undrat:) tack för att ni bryr er!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards