ingopingo

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av INGO - 24 maj 2013 21:49

Let's dance är igång, paus för new girl som faktiskt är rätt bra. När jag var liten ville jag bli skådis, undrar hur det hade gått om jag valt det yrket!?
Jag hade valt att vara komisk i mina roller tror det skulle passa mer än att bli nästa Lena Endre... Varför valde jag hennes namn som förslag? Jaja...
Det är ju aldrig försent:)

A och L sover så mysigt i rummet bredvid...desto mer godis till mig:)

Sitter och reflekterar över förlossningen...tänk att man har gått igenom det för sista gången.

Tänk vad stort och ändå livsfarligt det är. Jag får mer panik än glada vibbar av att tänka på allt som hänt. Det enda som ger mig värme är tanken och synen av att jag sitter här med två underbara barn. Jag ska lära dom allt jag kan och ha dom under mina vingar så länge jag får :)

Fram tills dom blir tonåringar kanske man har hunnit tagit fram vaccin mot jobbiga tonåren.... Vi får hoppas. :)

Jag vill tacka alla som jag har haft i min närhet inför, under och efter förlossningen. Framför allt Karin, Emilia och Ingela. Vilka änglar!

Sen alla vänner och familj som ställt upp med hundvakt och barnvakt. Tack!

Av INGO - 24 maj 2013 16:57

Av INGO - 24 maj 2013 11:57

Idag åkte vi än en gång upp på sjukan, fick mitt andra järndropp.Så nu har man fyllt på lagret igen. Två återstår.

L var med farmor medans vi var borta så dom har varit ute hela förmiddagen och nu sover han lunch med A.

Jag tittar i kors just nu för att jag är så trött, ska försöka somna jag med. Ska bara......


N har fått en massa svamp (torsk som dom kallar det)i munnen, stackars henne. Gav henne lite vichyvatten precis...inte så poppis direkt.

Men tydligen så ska det hjälpa till att ta bort svampen, får se om det funkar.


Idag är det Let´s dance, mamma kommer över till oss då för att fredagsmysa.


måste sova nu orkar inte ens titta



zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards