ingopingo

Alla inlägg den 31 maj 2013

Av INGO - 31 maj 2013 20:40

Idag kom grannen och gav L en present för att han blivit storebror. N fick också en present. Det var ju verkligen snällt! Tack.

Just nu är det Let's dance! Heja Oscar!!!!

Idag fick jag mitt sista dropp, hoppas på att HB:t blir bra nu. Sen satt vi i Stadsparken och mös. Efter det hittade vi ett matsalsbord på blocket. Så A fick hjälp av Matte att hämta det. Tack så hiiiimla mycket för hjälpen!! Uppskattar det verkligen.

N sover på mitt bröst just nu. Min lilla prinsessa.älskar min familj sååååå mycket.

Av INGO - 31 maj 2013 12:41

Hela familjen

Av INGO - 31 maj 2013 02:10

Kan inte hålla mig ifrån min "dagbok"
Har försökt att sluta två ggr nu men det verkar inte funka. Har sätt att min statistik är densamma trots att jag inte skrivit något. Känns som jag sviker er trogna läsare. Plus att jag vill skriva för mig själv varje dag.

Idag har vi varit i parken och lekt med S och P. L är så gosig mot P dom leker så bra ihop nu när dom är i den här åldern. Mysig dag då mina promenader blir fler. Skönt att kroppen börjar repa sig sakta sakta.

Vi är så lättade över att vår prinsessa mår bra. Det var ett hemskt dygn....våra barn är ju vårt allt. Vill bara glömma allt som hände det dygnet. Nu njuter vi av vårt liv.

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards