ingopingo

Alla inlägg under juli 2010

Av INGO - 9 juli 2010 06:43

God morgon!

Blev väckt av Ingo 05:00 i dag...kan bero på att jag var lite trötter igår och gick ut med honom 20:00...lite taskigt av mig, men jag orkade verkligen inte. Så jag fick mitt straff!

Jobbar kväll idag men går upp 05:00...någon annan som också gör så?

Försöker få upp A, klockan är snart 07.00 Vi ska till gymmet. NEJ MEN!!

 

Nu kommer han. Jag sitter med kläderna på och är redo för en halvmil på löpbandet. Sen blir det mage och rygg idag.

Fredag! Och sen helgledigt! Ska bli bra väder i helgen som tur är. Jag är en blekfis!! Hoppas alla andra lediga pepparkakor har fått mera solblåsor och måste sitta i skuggan!=)

Om mina planer blir som jag har tänkt mig så kommer syrran i helgen och vi ska till A mamma och bada lite i poolen och sen grilla. Ska bli super mysigt.


Sen fyller E år på tisdag...men det är ju på tisdag så varför tar jag upp det nu?

hur som helst så kommer jag och A dit med lilla Ingo såklart!


Trevlig dag

Ciao


Av INGO - 8 juli 2010 19:21

Solen slutar lysa när jag slutar...deppigt värre!

Men som tur är så har man två krabater hemma som ligger hemma och väntar på mig.

Då blir man på bra humör alla gånger.

Vi ska ut på långpromenad nu så jag tänkte bara lägga in en ny bild på mig och mitt lilla "barn"

   Herregud..låt mig få var en av dom fjortisar som tar kort på sig själv i sin ensamhet. KLICK! KLICK! KLICK!!!!!!  

Av INGO - 8 juli 2010 07:45

Ingo har precis druckit vatten därav bockskägget...

Jag har vaknat till och varit ute på promenad med ingo. Gick över till mamma en snabbis.

Håller på att packa ner lite små saker i lådorna. Tar aldrig slut. Man har mer än vad man tror. Så det här är vårat köksbord för tillfället!  

I dag ser det igen ut som att det blir en kanon fin dag och jag ska slösa mitt liv på jobbet....så hemskt. Men snart är det över. slutar den 6 augusti, tack och lov. 

Jag sitter och sneglar på godisskålen....sen på magen...sen på godisskålen...sen på magen...sen på godisskålen...Jag drar in magen...ja helt okej. JAG TAR EN GODIS!

Tänkte göra lite mer nytta nu.

Ciao

Av INGO - 7 juli 2010 20:49

Ingo leker med en godis medans vi följer Spanien-Tyskland i VM

Min A=)

                       

Av INGO - 7 juli 2010 08:38

Igår när jag och A skulle till en kompis och kolla på fotboll kom jag på mig själv när jag stod vid järnvägen och skulle vara lite mysig mot A...Att jag kliade honom lite fint på magen...sen övergick jag till ett riiiiktigt kliande...Jag smekte han som om det var Ingo!! Förstår ni då att det har gått för långt. Min hund styr mitt liv =)

Jag står och smeker min sambo för att visa min kärlek...och jag kliar honom istället så hårt som jag gör mot Ingo.

haha

ja det var bara det jag skulle erkänna....Nu kom Ingo och la sig precis vid min rygg jätte skönt...nu måste jag skriva lite mer och sitta still så han får ligga skönt en stund.

Så är jag! jag kan ligga obekvämt en hel natt...bara för att ingo har lagt sig tvärsöver sängen ellerpå mina ben så jag ligger helt stelopererad och tänker...nu försvinner känseln....nu har jag kramp....nu kan jag inte sova....nu vaknar A....Nu ska jag upp...pipipip klockan ringer och Ingo vaknar direkt, springer fram och HOOPPPAR på mitt bröst...jag tappar andan....dagen har börjat!

Av INGO - 7 juli 2010 07:54

Kunde knappt sova i natt pga att jag inte skrev på min blogg igår...hann inte?!?!?!

Vad hände.Som straff tänkte jag lägga upp en massa fula bilder på mig själv, OSMINKAD

        

Jag vet inte vad det är men jag tycker ibland att jag ser ut som en filmstjärna? eller är det någon annan?...vem? Någon bumbibjörn kanske?

Hur som helst så har jag sett tecken på Ingo att han bara vill bort från mig. Kolla  bilderna jag tog på vår övervakningskamera här hemma....Han längtar bort.....

Men vart?.....Hmmmmm

         

Av INGO - 5 juli 2010 08:35

                         Hej


Sitter hemma hos mamma och äter frukost. Ingo ligger på köksbordet och kollar ut på gården. Är lite svalare idag, skönt.

Drömde att A och jag gifte oss i natt. Mina systrar bestämde allt jag skulle ha på mig och hur håret skulle vara...herregud hur jag såg ut. Det slutade med att A flydde från bröllopet...haha hoppas inte det händer i verkligheten.


Nej nu ska jag äta vidare. Lägger upp lite bilder från Öre

Ska iväg och jobba alldeles strax.

Skriver mer senare

Av INGO - 4 juli 2010 07:38

06.15

Jag blir väckt av en hund...INGO hoppar upp på magen och slickar mig i ansiktet.

-HALÅÅÅÅÅÅ

-HALÅÅÅÅÅÅ vakna nu jag är pinkelink nödig

      


Jag visste knappt vart jag var. Det var så varmt i sovrummet så jag trodde jag redan hade dragit till Grekland och vaknat upp utan aircondition...

När jag vaknade till förstod jag att jag hade min hund på magen och det var dags för tvättstugan.


Så nu har jag varit där nere och lagt i några tvättar och sedan promenerat med Ingo.Han sitter bredvid mig nu och tittar vad jag skriver...vågar inte skriva något dumt...


INGO: JAg HUrde det dääär


Idag jobbar A så idag blir det röjning i lägenheten. Packade några kartonger i går kväll och ska fortsätta idag. Om 2 veckor drar vi och om tre så flyttar vi...sick!


(Mina batterier på kameran tog slut så jag lägger snart upp nya bilder för dagen)

Undrar hur det gick för lill-syrran igår. Hon hade varit hos en kompis. Missade ersättningsbussen med fem sekunder..Hon skulle få vänta i en halvtimme till och en timme hem med pendeln...hon var inte så glad kan jag lova.

K: Jag fåååår paaaanik av att vara här!!!!!!

Jag: Syrran det går bra

K: Neeeeeeeeeeeej jag missade bussen med fem sekunder...nu får jag vänta i en 30 minuter..vad ska jag göra?

Jag: Surfa! Du har ju det på mobilen...

K: mmm


Sen minns jag faktiskt inte vad vi sa mer för jag hade druckit 1 öl i går och det snurra till i skallen kan jag lova...Jag dricker aldrig så då blir det billigt att få känna lite karusellsnurr på en lördag =)


Nej men nu ska jag göra lite nytta. Ska hitta på så mycket saker idag så jag inte hinner duscha...det är det värsta som finns fy!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards