ingopingo

Alla inlägg under juli 2010

Av INGO - 3 juli 2010 07:45

Är vi i utlandet eller är vi i Sverige?

Nu ska jag strax gå och jobba och solen STEKER ute...Ingo ska vara på en golfbana idag tillsammans med Mamma ochJ  medans dom spelar...Bara att dom orkar när det e så varmt. Hoppas Ingo inte får solsting.


Jobbar till tre sen ska jag spriiinga ut i solen och försöka hinna ifatt alla pepparkakor i stan som har solat hela veckan. Blir stressad av sånt ja!


Igår var vi hos Linda ute och lagade lite mat och kollade på Uruguay-Ghana. Straffar blev det och afrikanerna fick packa sina påsar och gå hem.


Ikväll tror jag det blir lugnt, ledig i morgon! ÄNTLIGEN

Ringde och väckte min syrra i morse

Jag: Goooo morrrrgonn

Syrran: Det är lördag (säger hon med gubbröst som precis vaknat)

Jag: jag veeeett

Syrran: Jag ska till en kompis

JAg: jaaaahaaaaaaaaaaa

Syrran: Träffa min vän

Jag: Okeeeeeeeeeeeeeeeeej

Syrran: mmmm

Jag: Vi hörs hej då

Syrran: Hej då (säger hon med tjejröst som har väckt rösten lite mer)



Igår köpte jag godis till linda (så jag kunde få äta lite utan att A ska klaga =) )

Men hon la tyvärrrrr ner godiset i en påse som jag fick med mig hem...Så nu ska jag äta godis  God morgon


      observera humlan =)

Av INGO - 1 juli 2010 20:29

Till vår nya lya

         

Av INGO - 1 juli 2010 08:24

Sov ingenting i natt. Kollade på klockan 04:00 och såg samtidigt att A och Ingo dreglade...dom sov i allfall.

Jag låg vaken till klockan började ringa på 06:00. Upp och hoppa!!! Vi gick och nu har vi sprungit igen..jag är hel slut!

Ska göra mig iordning nu.


Ciao

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards