ingopingo

Alla inlägg under oktober 2010

Av INGO - 15 oktober 2010 09:38

JAG GLÖMDE CARROS FÖRDELSEDAG IGÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HUR EGO FÅR MAN BLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

FAN FÖR MIG


Grattis kompis....

Skäms

Hoppas att du blir glad över en försenad present

Au revoir

Ego K

Av INGO - 15 oktober 2010 08:06

 

God morgon

Freeeeedag äntligen. Vi tänker åka till syrran idag. Vi ska kika på idol och sova i deras sköna gästsäng.

För vi ska börja renovera så tidigt på lördagen.

Igår träffade jag Stina och mia efter jobbet, åt en sallad som var sjuuukt god.

Sen pratade vi så mycket om Stinas mage som är redo för att ploppa ut ett ban strax så jag drömde på natten att jag och A fick en tjej. Vaknade upp! Låg där själv med Ingo..ingen A och ingen mage för den delen heller...haha

Idag jobbar jag halvdag sen ska jag springa till tåget, har nio minuter på mig. Kommer säkert strecka mig det lovar jag. Från att ha varit världens hurtigaste fotbollsmänniska till en lat tant på 30 år...ser inte ut som 30, visst!....

Igår hade jag knallrosa nagellack på mig på jobbet och det var en gubbe på 80 år som kommenterade dom.

- oooo vilket snyggt nagellack du har!

Tack sa jag

Tyckte det var roligt eftersom han var så gammal och gubbe.

Nej nu ska jag fredagsstäda och ringa min älskling och säga hur mycket jag älskar honom. Au revoir

 

Av INGO - 14 oktober 2010 08:29

  Tooorsdag

Trötta ögon

Igår tände vi brasan och hade det mysigt. Vi låg i soffan och kollade på bonde söker fru. Det programmet måste gå till historien i år. Vilka original som e med. Speciellt tjejbonden och hennes män. Vi satt och skrattade sååå mycket igår. Varför söker man till att få vara med i TV när man inte vågar titta eller prata?

idag ska jag jobba, börjar 11:45. Ska sitta och vila lite i soffan innan jag gör mig iordning. Blir nog en fika efter jobbet med Mia och Stina.

Snart e det heeelg jag längtar ska bli kul att åka till S

Au revoir



Av INGO - 13 oktober 2010 07:26

   

Ingo och jag ligger i soffan. han leker vilt med min vitaminburk. Han vill ha ut innehållet...måste ha lite koll på honom så han inte får tag på alla tabletter.

I går var A hemma hos ett par kompisar och kollade på Sverige-Holland. Jag la mig i halvtid, var helt slut, orkade bara inte vara uppe...men dom låg ju ändå under. Sen blev det storstryk. Tråkigt!

Idag skulle jag egentligen jobba halvdag, men det är super mycket på jobbet så jag ska jobba heldagen. Igår var det heeeelt galet mycket att göra. Var super stressad. Men det gick bra ändå.


Är det onsdag idag?

Bara två dagar kvar till helg. Lääängtar. Vi ska åka till S och hjälpa lill-syrran med hennes lägenhet. Renovera lite till. Ska bli kul! Hon har flyttat in precis bredvid en libanesisk eller turkisk restaurang. Sjuuuukt god mat! =) Så jag vill äta där igen.

Jag pratade om mitt traderaberoende förut...den är över...inte lika kul längre...tur det, höll på att köpa lite fööör mycket saker =)

Nej nu måste jag göra mig iordning.

Ha en bra dag!

Au revoir

Av INGO - 12 oktober 2010 08:03

Hej!


Vi satte klockan på 07:00

Alla tre e uppe och har ätit frukost och gott på promenad. Nu håller vi på att montera sista garderoben. I går var vi på The Ocean...naturfilm....För mig var det en skräckfilm. Jag hatar vatten mer än flyg och jag drömde mardrömmar hela natten om alla fiskar och det mörka vattnet. Ingen film jag rekommenderar om man vill bli av med sin vattenskräck...Jag har aldrig kollat på klockan på bio någonsin men igår kollade jag tre gånger och mina ben fick sockerdricka av tråkighet.

A älskar naturfilmer...snacka om kulturkrock.

Idag jobbar jag heldag pga att en på jobbet var tvungen att vara hemma. Så jag ska strax gå.

Ikväll är det fotboll Sverige spelar. Så jag har något igen att längta efter.

Igår fick jag ett läppglans av A syrra, hon har varit i New york. TACK det var verkligen rätt färg också =)=) Hon har koll! Ska glänsa idag på jobbet!

Au revoir

   

Av INGO - 11 oktober 2010 09:37

Äntligen har vi fått upp A från sängen.

Solen skiner och nu e det dags för en romantisk promenad.

Sen blir det jobb för min del

Ikväll ska vi på bio med Mamma, J och A brorsa Jocke. Tror att filmen heter heter Ocean 20:40 i kväll. Då har jag något att se framemot!

Au revoir    

Av INGO - 10 oktober 2010 18:37

   

Vi gick på vår kärlekspromenad med vårt kärlekbarn Ingo                                       

Av INGO - 10 oktober 2010 14:51

Idag blev det en sväng till skogen...en plats där jag inte är uppväxt. Mamma och j skulle gå och plocka lite svamp och undrade ifall jag och Ingo var sugna att hänga på. Så jag stod i hallen och försökte ta på mig rätt...det blev ett par tyggympaskor...vilket var helt fel och sen skulle jag ta något med mig att plocka i...det blev en H&M påse...ja lite sådär halvrätt kanske.

Men jag fick med mig nästan en hel påse med trattkantareller. SÅ nu är det dags att rensa och äta och frysa in en del. A blev överlycklig nu när han kom hem från jobbet. Han älskar svamp!

Kände mig lite duktig faktiskt fast det inte är riktigt min grej att vandra bland älgbajs och mossa.

Appropå älgbajs...älgjakten börjat i morgon så gå inte ut och plocka svamp nu. Det sa J till mig och jag förmedlar det vidare nu till dom som inte har koll =)

Trevlig dag

nu blir det svamp och smör och macka....mmmmmmmmmmmmmmm

Au revoir

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards