ingopingo

Alla inlägg under oktober 2010

mys

Av INGO - 4 oktober 2010 20:06

     

Av INGO - 4 oktober 2010 07:49

 

Hello! vi e uppe med tuppen jag och Ingo. Trots att jag inte kunda sova i natt.

Ska snart iväg på en lååång promenad med Ingo.Först ska jag städa och äta lite frulle bulle fast det e fil,ingen bulle!

Känner mig lite mör i kroppen efter helgens renovering men det e bara härligt!

Jobb veckan blir lång för min del mån-lör....men men så e det, ska bli super skoj, för jag trivs så himla bra.

Ha en bra dag hinner inte skriva mer..jaha nu gick Ingo och la sig i sängen =)

Au revoir

Av INGO - 3 oktober 2010 17:49

           

Köket hann vi fixa lite också som en bonus till syrran. BRA JOBBAT!!!

 

Nu e vi hemma igen..ont i hela kroppen, men vi har haft det super kul!

Ingo har kommit hem som har varit med mamma hela helgen. Hundmaten är slut så jag måste ställa mig och steka lite köttbullar till min lilla bäbis nu.

Au revoir


Av INGO - 2 oktober 2010 21:12

 

Hej!

Idag har vi lyckats med sjukt mycket. Dammigt ÖVERALLT! Munskydd på!

I morgon blir det måleri med färgen som syrran ska ha i hela rummet "GRÖN"

Vi har ätit godis och snabbmat alla dagar...skippar även duschen i dag =) haha lortgrisar. I går sov vi över idag blir det i stan hos K kompis K, som också har hjälpt till idag.

                

Av INGO - 1 oktober 2010 19:52

                     

Dagens renovering har gått riktigt bra. Vi har tagit bort plastgolv och fått fram trägolvet som var under. Vi har dragit ner tapeter och spacklat och slipat lite. Mitt i allt flyttade vi lådor från den ena lägenheten till den andra...herregud vad vi har varit duktiga idag!

I morgon väntar slipning och måleri på väggar, tak och lister.

Vi sover hemma hos stora syster i natt...sov gott

Au revoir

Av INGO - 1 oktober 2010 07:40

Så nu åker vi

Kris väntar på oss

RENOVERINGS DAGS!!! haha undrar hur allt kommer att gå, spännande

Ska försöka lägga upp bilder under helgen


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards