ingopingo

Alla inlägg under oktober 2010

Av INGO - 10 oktober 2010 08:31

Söndag morgon

Ingo och jag har varit ute och promenerat

Nu ligger han och sover som vanligt medans jag surfar runt på internet

Idag blir det rensning av kontoret, det ser inte okej ut där inne. Bland handdukarna upptäckte jag en blomkruka och bland pärmarna stod det tapetlim...Japp jag tror också att det e dags.


Jag skulle vilja åka till IKEA idag...någon som också vill det? =)


Igår var Ingo heeelt slut, han hade varit på golfbanan hela dagen. Han sov och sov och sov. Sen sov han hela natten.


Sitter och filosoferar idag

Livet e bra konstigt ibland

Ha en bra dag

Au revoir

Av INGO - 9 oktober 2010 16:41

Idag kom vi hem samtidigt både jag och A, vår jobbhelg.

Under tiden har Ingo härjat ute på golfbanan, han kom precis hem. Han pussade på oss och slocknade DIREKT. Han ligger på rygg och sover just för tillfället. Det e bra att han får gå 18 hål, skadar aldrig med lite motion..... =)

Nej men nu var det Ingo vi pratade om.


En sak som jag har upptäckt är att Gallerix har bytt ut dom där fula nallarna som alla hade förut på alla kärleksvykort,  till en NY nalle. Jag vill lyfta den här nya nallen lite. Otroligt söt tycker jag. Bu för den där andra miranda nallen, eller vad den hette.

I kväll ska jag och A laga lite god middag och äta lite efterätt. Eftersom jag inte äter godis längre...typ så måste man ju få en efterätt =)

Au revoir   

Av INGO - 8 oktober 2010 18:53

  Vi håller på att laga mat...eller A håller på att laga mat =) jag sitter och bloggar med Ingo.

Har hämtat ut lite mer paket från T, sååå kul att få paket ju!

Idag är det Idol som gäller och jag hejar på Jay...och sen Geir...Vi har faktiskt tippat Geir som vinnare.

A håller på att laga ett nytt recept, lövbiff med grönsaker, ser gott ut och luktar guuuudomligt! Ingo vill upp på bordet och ber om min hjälp

Trevlig kväll

Au revoir       

Av INGO - 8 oktober 2010 08:32

Todelooo

Idag är jag och Ingo hemma

Jag är ledig eftersom jag jobbar i helgen

Ska snart hoppa in i duschen och sen träffa upp några vänner, ska bli suuuuuper skoj!

Ingo ligger på bordet bredvid datorn och sover, gulliplutti


Igår kom A kompis Emil över för att hjälpa oss med trådlöst internet...men det gick inte, verkar vara fel på vår dator...Hoppas att det fixar sig så man kan slippa sladden snart...ja det e sant jag sitter med en sladd, fast på ett ställe...liiiite 90-tal ;)


När jag tittar ut från köksfönstret är löven gula och gröna...bara om några dagar eller någon vecka kommer det vara helt kalt. Och grannarna kommer kunna se in i vår lägenhet hur bra som helst...ehh då e det bara att vinka.


8 oktober...tiden bara tickar iväg...helt overkligt

Nej nu måste jag göra mig iordning

Au revoir

Hej

Av INGO - 7 oktober 2010 07:37

 

Vaknade 06:00, har varit ute med Ingo. Nu sitter vi båda och äter frukost...A sover

Inatt kunde jag inte sova alls. Någon halvtimme kanske...tråkigt

Torsdag i dag ledig i morgon, så det känns lite som helg redan nu på något sätt

Nu vaknar A också,Ingo drog upp honom, det gör han alltid=)

Idag börjar jag att vara nyttig igen...det har inte gått så bra dom sista tre dagarna...eller sen vi började renovera syrrans lägenhet har jag ätit onyttigt...för vi hade inte tillgång till bra mat eller vad man kan säga?!?!? herregud vad jag bortförklarar mig.  

 

Av INGO - 6 oktober 2010 19:12

När jag kom hem från jobbet hade A dragit igång voffeljärnet och Ingo satt på golvet och åt grädde. Han kunde inte sluta!  han älskar grädde!   

Herregud...kolla blicken...det godaste han har smakat antagligen!

   

Av INGO - 6 oktober 2010 07:03

Ingo och A e ute och går

Jag har tänt en massa ljus och satt mig i soffan, mysigt!

Idag ska jag jobba hela dagen medans A är ledig och hemma med lill-ingo


Jag har blivit beroende av tradera...10 år efter alla andra...men nu tycker jag att det e sååååå kul att sitta och titta efter saker. Tur att jag inte är en shoppohollick...stavas det så? har bara köpt för ett par hundra...=)

Appropå det så kom A syrra hem från New York igår och hon hade handlat en maaaaaasssaaaa kläder!


Onsdag...känns skönt

Är ledig fredag eftersom jag jobbar på lördag

Nej nu ska jag ta fram lite frukost innan pojkarna =) kommer tillbaka.

Au revoir

Av INGO - 5 oktober 2010 07:51

 

Idag var jag och Ingo på en annan rutt för att kissa och bajsa...men det fanns skyltar överallt! FÖRBJUDET FÖR HUNDAR...jag fick dra bort Ingo. Tycker verkligen människor att det är snyggare att ha fula skyltar mitt på gräsmattorna än att en hund får kissa genomskinligt och bajsa brunt som ägaren plockar upp efter sig?!?!

Ingo hittade en lövhög som var intressant så han var nöjd ändå 

Idag är det tisdag och jag ska jobba. A är redan på jobbet. Ingo ligger och sover på min tröja. Det var vinterjackan på i morse när vi gick på promenad. Höst höst höst! Sov såååå himla dåligt i natt...tråko. Drömde om att det var fästingar i hela huset. Måste kolla Ingo innan jag går och lägger mig i natt =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards