ingopingo

Alla inlägg den 1 december 2010

Av INGO - 1 december 2010 07:48

I morse klockan 07:00 gick jag och Ingo ut på en promenad...

Men han klarade inte av att gå

Det är alldeles för kallt ute för honom just nu

Det blev en kort runda och det förstod han också, så han tömde sig själv på ett ställe om ni förstår vad jag menar.

A ligger och sover som en liten gris

Det blev nog sent för honom igår

Men jag somnade efter Äntligen hemma


Ska jobba idag

Har fortfarande munsår

Hur ska jag kunna sälja när det enda man ser är ett munsår?

För alla dom här salvorna som finns är ju största lurendrejet

DOM och Masacara reklamerna....vilket skämt!

Kom och köp den bästa mascaran, den funkar bara om du har lösfransar på dig!!!!

KOM OCH KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!


Snart e det jul

Vi ska fira i S

Eär det enda barnet, tror han kommer bada i julklappar

Förövrigt så har vi inga julklappar...så skönt att slippa!


Igår hängde jag med K och hennes son M, det var super mysigt. Han är 6 månader. Dom kom förbi och kika på vår lägenhet efter att jag varit hos dom. Sen klippte jag henne lite också. hoppas hon blev nöjd med det.


Idag är det bonde söker fru

Ska längta hela dagen

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards