ingopingo

Alla inlägg den 16 december 2010

Av INGO - 16 december 2010 21:04

Köpte en After Eight till julen

Till julen.....

Till julen....

Den e slut

och jag vet inte vem som ätit upp den?

Vi var på Ikea idag igen för att köpa en matta...den fanns inte

Vi köpte ett bord till barnrummet för 29 kr =) nästan ett rån

Vi sitter och kollar på robinson nu, och jag e fullt irriterad på Helene     

Hon e så faaaaalsk

Men vad händer? jag går inte på aftonbladet och läser på första sidan

Marcus bad om att få bli utröstat

HÄR SITTER JAG OCH KOLLAR PÅ ROBINSON OCH VÄNTAR PÅ UTRÖSTNINGEN

SÅ SKRIVER DOM PÅ AFTONBLADET VEM SOM ÅKER UT INNAN PROGRAMMET ÄR SLUT

HATAR AFTONBLADET

I morgon är det fredag

Men jag jobbar lördag så jag tänker inte släppa till med någon helgkänsla

Magen är enorm idag...kan det bero på After Eighten? nej jag åt ju knappt några.........lalalalalalalalalala

Av INGO - 16 december 2010 07:24

Tänk vad man kan rulla tummarna och ligga och tänka på allt och lite till under natten.

Sov en del men min mage verkade vilja prata med mig. Är det en liten nattuggla som växer inom mig? För jag är ju inte det...då blir den kanske lik A.

Just nu sitter jag och äter god frukost tillsammans med fjärrkontrollen

A och ingo sover

Idag ska det snöa hela dagen tydligen, mysigt

Det blir en vitjul trots allt


Idag ska jag tillbaka till mitt gamla jobb, ska bli super skoj. Antar att allt har stannat upp där borta och dom ligger och gråter av längtan....tror nog inte det =)


Igår hittade vi ingen höjdarvagn

Vi blev lite irriterade på varann

A tycker om alla vagnar och jag får skrika ut min frustration att

-Jag tääänker inte gå runt med en traktorvaaaaaaagn!!!!!

Sen åkte vi hem

Köpte lite tandkräm till Ingo, ska börja borsta hans tänder...lilla illaluktande hund.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards