ingopingo

Alla inlägg den 15 december 2010

Av INGO - 15 december 2010 08:39

Har varit ute med Ingo

Han hade kissat på mattan imorse........jag bliiiiiir så arg på han.

Från och med i natt ska jag stänga sovrumsdörren så han inte kan vandra på upptäcktsfärd nattetid. Jag köpte en ny leksak igår och den låg på mattan...det var den han ville åt antar jag. Han ville nog säga att

- Här bor jag, om du inte lyder mig får du kiss i ansiktet....Han lydde väl inte


Bara en gissning


Jag och A ska åka och kolla vagn idag, kika lite om det finns någon batmobil

som man kan köra runt med stolt i sommar. Vi är ju lite tidiga...fortfarande kan saker hända. En vän till oss fick missfall igår så man blir lite låg när man tänker att det är såååå vanligt! Jag sitter spänt och funderar.


A e också ledig idag, det blir en heldag med....städning =) och lite annat skoj

Vi har bil idag så vi ska åka runt och kika lite.

Idag är det 15 dec

Snart jul

Ledigheten ligger helt fel i år, man blir inte så långledig som man skulle kunna bli. Men men fredag till söndag funkar också. Att jobba till 18 efter mina långa dagar kommer vara som semester =)

Nu ska jag dra upp A och ingo

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards