ingopingo

Alla inlägg den 4 december 2010

Av INGO - 4 december 2010 15:40

 

En heldag men brorsan Floyd...då ser Ingo ut som en misshandlad hund som kämpar för att hålla sig vaken för mattes och husses skull

Han ligger och sover på rygg just för tillfället


Själv har jag kommit hem från jobbet

Lagom skoj att jobba på en lördag

A har inte kommit hem än, försenad buss

Så jag tog en beställning på fiskbullar och potatis till kvällen och lite ostbågar till

"Så mycket bättre" klockan 20:00

Blev sugen efter att en kollega pratade fiskbullar


Hörde att det var strejk nere i Spanien

A mamma är där nere just nu

Undrar om hon drabbas av det, dom ska komma hem i morgon...dom kanske bara blir glada av att stanna någon dag till i värmen  


I morgon är jag ledig

Har planerat in en morgonpromenad med mamma

Ska kika lite på stan efter en julklapp till E, så har jag det gjort.

I morgon lägger jag upp lite vinterbilder

Au revoir


Av INGO - 4 december 2010 07:42

Lämnade Ingo hos mamma och J i morse vid 07:00

Vääärldens snöoväder men lagom kallt som tur var

Så nu sitter jag i soffan själv...händer inte så ofta i livet

Tycker det e så himla tråkigt när ingo inte är hemma...


Igår mådde jag jätte konstigt

Kunde inte äta middag, gick och la mig halv nio för att jag frös

Just nu kallsvettas jag men vi har inga som kan jobba på jobbet idag så jag måste gå

Känner mig yr så fort jag reser mig.

Det känns inte som att det har med graviditeten att göra. Har ont i kroppen och snorig.

Börjar blir riktigt sjuk tror jag =(


Får se hur det går att jobba idag


Drömde om pappa inatt

Saknar honom

Önskar han levde

Önskar han var här


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards