ingopingo

Alla inlägg den 2 december 2010

Av INGO - 2 december 2010 18:32

Vi var på ultraljud idag

Underbar känsla att få prover av läkaren som säger

- Allt ser jätte bra ut


Då kunde jag äntligen slappna av och kanske njuta ännu mer av graviditeten


Vi fick se vår krabat

Fick nya bilder

Nu känns allt bra

Den hade blivit 7 cm stor

Det såg ut som en liten tjej...haha bara vad jag tror nu helt plötsligt

Har alltid haft känslan att det skulle vara en tjej

Men efter första ultraljudet trodde jag kille och nu tror jag tjej igen


Barnmorskan hade sagt

- Ingen snopp här inte =)


Jag var så nervös så jag ifrågasatte inte ens hennes meningen...

Vadå ingen snopp?

Är det en tjej då eller vadå?

Varför sa hon det rätt ut?

Kan man se nu?

Nästa tid är den 13 januari

Förhoppningsvis har jag lyckats övertala A att kolla könet tills dess

Kämpa på  =)


Nu ska vi äta middag

Au revoir

Av INGO - 2 december 2010 06:56

Det har knarrat hela natten i min mage

Lite ont

Sen när jag kom ut (som kändes mitt i natten)

knarrade snön likadant

Vad kallt det e nu på morgonen

Jag måste skaffa ett par termobyxor, har inga trots att jag har hund


Idag ska jag och A vara på sjukhuset 9:45

Hoppas allt ser bra ut imagen, man blir ju orolig

Speciellt efter två starka hugg i höger sidan igår efter jobbet

Känns det så om det växer?något som kommit i kläm? Jag vägrar gå in på något forum på internet för då blir jag uppskrämd till tusen, orkar inte det!


A e ledig och ska vara hemma med lilla Ingo som förövrigt var en terrorhund i natt, upp ner upp ner in under täcket upp ner upp ner...

Tillslut vaknade A och sa åt honom att lägga sig ner, då la han säg på min nacke....så nu har jag nackspärr, ville ju inte röra mig.

Plus att A höll om mig mysig...jag själv blev bara stelare och stelare av två som hänger på än när magen bubblar...

Gulliiiiiiigt tycker ni nu....och det är det ju eftersom jag låg kvar =)


Nej nu ska jag äta frukost och väcka min fästman

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards