ingopingo

Alla inlägg den 14 december 2010

Av INGO - 14 december 2010 20:57

Dagen e över

Helt okej idag faktiskt

väldigt väldigt lugnt på jobbet

I morgon är jag ledig

Ska träffa Stina en liten stund och hennes lilla underbara P.

Ingo är heeelt slut idag efter en dag med Floyd, han ligger på rygg med tassarna i vädret

haha ser rätt skoj ut.

Min mage mår bra just nu, har inte växt så mycket

Idag är det prick en månad kvar till nästa ultraljud...gud vad man räknar ner hela tiden

Tankarna flyger runt i huvudet angående ALLT!

Jag ska krama om A nu och bara njuta av hans famn

Au revoir

Av INGO - 14 december 2010 07:29

Idag har jag ännu en lång dag framför mig

Saknar mitt jobb som jag brukar vara på, det är bara där jag vill vara.

Tiderna igår höll på att ta knäcken på min mig och främst min mage

Sov bra i natt som tur var

Ska snart iväg igen...men i morgon e jag ledig och på torsdag ska jag till gamla jobbet igen. Två dagar bara...sluta klaga =)

Ingo ligger på soffan och myser med sitt gosedjur Nisse. Idag ska han vara ute på golfbanan hela dagen tillsammans med brorsan Floyd.


Saknar A, han e på jobbet

Ha en bra dag

Au revoir  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards