ingopingo

Alla inlägg den 18 december 2010

Av INGO - 18 december 2010 16:25

I kväll får vi stort besök av Mamma,J och F

Dom har varit ute och åkt skidor idag.Mamma är det som gömmer sig under hatten och den snygga stilen...rutinerad stil måste jag säga....

     

Av INGO - 18 december 2010 07:39

Igår blev det inget inlägg

var heeeeelt oväntat deckad igår

Kunde ju inte ens jobba

Kunde inte ens skriva ett inlägg

Men idag lördag är jag redo igen

Det jag kunde göra igår innan mina krafter tog slut var att försöka sätta igång symaskinen...det jag gjorde var att sätta i tråden i nålen...det var inte lätt kan jag tala om

Och med mitt humör

Jag gjorde det

sen tog jag en paus på 24 timmar

Har täckt över maskinen nu som står på bordet...tror att den står där iallafall


Igår kom jag på att Helenuis hörna borde verkligen göra en parodi på Robinson

Micke...du är ute ur robinson

(Nej det e du inte, du ska till en annan ö bara, men säg inget)

Sofie...du e ute ur robinson

(Du e inte ute...du ska till en ö som ligger mellan dom levande och dom döda)

Anna...du e ute ur robinson

(Nej det är du inte, du får spela fia med knuff för att säkra en plats i finalen)

Per...du e ute ur robinson

(Nej det är du inte, för jag tycker ändå att du är en hel gullig kille)

Helene...du är ute ur robinson

(Nej det är du inte,för du kan bara inte åka hem och visa dina nya rynkor för familjen)

Kristoffer...här slutar ditt äventyr.....


.........

.........

Men? vad hände? ska jag inte få chansen igen på flotten? där dom andra sjuttio deltagarna har samlats på rad?

KRIIISSSSTOOOOFFFERRRRRR DU HAR VUNNIT ROBINSON

TROTS ATT TÄVLINGEN INTE ÄR SLUT!!!!!!!!!


GRATTIS


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards