ingopingo

Alla inlägg den 3 december 2010

Av INGO - 3 december 2010 08:20

  God morgon

Snöar ännu mer nu...hur mycket snö kommer det att bli i år?

Mysigt tycker jag

Ingo ligger och myser medans jag äter min härliga frukost. MACKOOOOR!

Idag e det fredagsmys fast man jobbar i helgen, surt


Ännu surare är att min jädra munsår vägrar ju att försvinna

hur länge ska man straffas?

Igår pratade jag med syrran, hon e så käääääääär och jag e så glaaaaaaaaaad för hennes skull. Hur kunde det bara bli så rätt på en gång, underbart!


Fick precis ett mess från min försvunna vän Mia, som nu mera bor i Dalarna.

Hon hade varit på arbetsintervju i går, hade gått bra. Så nu håller jag tummarna för att det går vägen.


Magen då

Jo den känns bra

har lite ont ibland men barnmorskan sa att det var naturligt så nu kan jag ta smärtorna bättre

Skulle vara skoj om det blev sommar nu....så man fick se hur bäbisen ser ut =)

Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards